.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دانشگاه صنعتي بابل ميزبان 2 شهيد گمنام

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اعلام کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس و شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) این دانشگاه میزبان دو شهید دوران هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش شمال نیوز، دکتر عسکر جانعلی زاده افزود: شهدا شمع‏هاى فروزانى هستند كه با نثار هستى و وجود خود در محضر حق تعالى، پیروز شدند.

وی با بیان اینکه بقاي نظام و انقلاب مرهون حفظ ارزش‌ها و آرمان‌هاي هشت سال دفاع مقدس است؛ تصریح کرد: رسالت ما در برابر شهيداني كه هدف اصلي‌شان، اعتلاي اسلام و انقلاب بود، تلاش در جهت تداوم اين اهداف و حفظ شأن و جايگاه واقعي نظام مقدس جمهوري اسلامي است.

وی با اشاره به این مطلب که مزار شهداي گمنام محل ميثاق و تجديد بيعت با آرمان‌ها و اهداف شهداست، اظهار داشت: دانشجویان در دانشگاه با شهدايي تجديد بيعت مي‌كنند كه با خون مقدس خود زمينه را براي امنيت، آسايش، تلاش، تحصيل و استقلال ما فراهم كردند و در آباداني و اعتلاي اين نظام و كشور، از همه هستي خود گذشتند.

جانعلی زاده با بیان اینکه این دو آلاله هشت سال دفاع مقدس در کنار مسجد دانشگاه به خاک سپرده خواهند شد؛ یادآورشد: دفن شهدا در كنار مسجد دانشگاه نقطه عطفي است براي اينكه هميشه اين دو گوهر گرانبها يعني شهدا و محراب را ناظر و شاهد اعمال و وظايفمان بدانيم.

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل مراسم شب وداع با شهداء را ساعت 20 روز یکشنبه در مصلای دانشگاه برشمرد و گفت: مراسم تشیع پیکر دو شهید هشت سال دفاع مقدس نیز در ساعت هشت صبح روز دوشنبه 12 مهرماه جاری از مسجد گلشن بابل با طی مسیر از مکان امامزاده قاسم، میدان اوقاف به سمت دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برای تدفین و خاکسپاری خواهد بود.

وی همچنین از همه مردم ، مسئولین، دانشگاهیان ، حوز های علمیه و غیره دعوت کرد که در مراسم تشیع پیکر پاک این شهید شرکت کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.363 seconds.